Gjysmëdielli - libër i ri me poezi nga Sazan Goliku

GJYSMËDIELLI Libër i ri me poezi nga SAZAN GOLIKU

Sazan Goliku, autor i njohur për larminë krijuese në shumë gjini letrare dhe veprimtari të gjatë krijuese,  sapo ka dalë para lexuesve me librin e tij më ri me poezi “Gjysmëdielli” botuar nga “Emal”.  Ky është libri i njëmbëdhjetë me poezi i autorit. Në 134 faqet e librit paraqiten 107 poezi nga krijimtaria e viteve të fundit, ndarë këto në 7 kapituj: Përsiatje symbyllur, Ironi heroike, Perëndia e mjegullës, Ky numër nuk ekziston, Pas gjakut të derdhur, Fundjeta,Frymëzime. 

Karakteristike e poezive të Sazan Golikut është se ai motivet e veta poetike i qëmton brenda realitetit që e rrethon autorin, mjedisin shoqërore, në hapësirat ku lëviz dhe në shqetësimet qytetare. Padyshim është e vështirë që me pak fjalë të tregohet hapësira ku ai kërkon e mediton, gjen subjekte, situata apo karaktere e megjithatë përafërsisht mund të jepet një pamje e se tërës, poeti gërsheton realitetin qe e prek me dorë me nocione filozofike. Poezitë e tij kanë një taban të fortë jetësor ku ai kërkon e mediton, shpreh dëshira reale dhe utopike, nder këto vihen re edhe poezitë kushtuese për miqtë artistë që janë apo nuk janë më në këtë botë.  Kapur fort pas trungut mëmëdhetar, poezia e Sazan Golikut, krejt natyrshëm, bëhet pjesë e shpirtit njerëzor të kohës kur jetojmë.

 

2 comments:

Bhmme said...

Faleminderit zotëri për magjitë tuaja të vërteta. Emri im është Zara Matteo. Kjo është vërtet e pabesueshme dhe nuk kam përjetuar kurrë diçka të tillë në jetën time. Para se të takohesha me ju, zotëri, unë provova të gjitha mjetet e mundshme që mund të kisha për të sjellë burrin tim mbrapa, por kuptova se asgjë nuk funksionon për mua dhe se burri im ka zhvilluar shumë urrejtje për mua. Mendova se nuk kishte asnjë shpresë për t'u ribashkuar me ish-burrin tim. Por kur lexova komente të mira se si DR WHITE i ndihmon të tjerët, vendosa t'i dërgoj një mesazh përmes WhatsApp: +17168691327. të provoja dhe bëra gjithçka që ai më udhëzoi dhe unë i besova atij dhe unë ndoqa udhëzimet e tij pasi ai më garantoi në 48 orë, dhe pikërisht atëherë më telefonoi ish -im. Zotëri, ne jemi më të lumtur tani se kurrë. Gjithçka duket e përsosur dhe kaq e natyrshme! Faleminderit shumë zotëri për magjitë tuaja autentike dhe të padiskutueshme. këtu përsëri emailin e tij:

wightmagicmaster@gmail.com

.com Ju gjithashtu mund të Whatsapp atij:
+17168691327

Amuhmm said...

Çdo problem ka një zgjidhje kur takoni personin e duhur! Mos kini frikë se ka një magjistar të shkëlqyeshëm dhe zgjidhës shpirtëror të problemeve që është në gjendje t'i japë fund problemit tuaj. Dua të vlerësoj DAWNACUNA për rivendosjen e martesës sime me magjinë e saj, Pas 1 viti ndarje me burrin tim, me ndihmën e magjistarit të mrekullueshëm DAWNACUNA burri im u kthye në shtëpi dhe tani ne jemi të lumtur së bashku për mirë, edhe një herë faleminderit për DAWNACUNA ajo gjithashtu shëroi të gjitha llojet e sëmundjeve dhe të tilla si,

1 SHPALLJA E DASHURIS
2 FITONI S EX KTHIMIN
3 FRYTET E GOMS
4 SHPALLJA E PROMOCIONIT
5 SHPALLJA E MBROJTJES.
6 Magjia e BIZNESIT.
7 SHPALLJA E MIR E PUNS.
8 HIV AIDS.
9 STOP MISKARRIMI.
Drejtshkrimi i LOTERIS dhe RASTI I GJYQSIS Contact Kontaktoni atë për ndihmën tuaj nëpërmjet:
WHATSAPP: +2348032246310.
Email: dawnacuna314@gmail.com