"Në kryqin e udhëkryqit"- një libër i ri poetik i Zyhdi Dervishit



 





















“NË KRYQIN E UDHËKRYQIT” - NJË LIBËR I RI POETIK I ZYHDI DERVISHIT


Pas botimit të përmbledhjeve poetike: “Qiej të përthyer” (1999), “Jehonëlebetia” (20050, “Vetëklonimi i maskave” (2009), “Mokra e hijeve” (2014) Zyhdi Dervishi doli me librin e ri poetik “Në kryqin e udhëkryqit”.
Edhe në këtë përmbledhje poezia e tij karakterizohet nga fryma e theksuar sa qytetare aq dhe humane në çdo qelizë të saj.
Temat e motivet e poezive kapin një gamë të gjerë të problemeve të mprehta të realitetit të sotëm shqiptar dhe të përbotshëm, nëpërmjet perceptimit e konceptimit poetik, me figuracion të pasur  dhe emocionalitet të lartë. Shpirti kritik Dervishit prek me dhembje plagë të hapura të botës shqiptare.
Korrupsioni në të gjitha hallkat e shtetit, mosndëshkushmëria e shkelësve të ligjit, lufta e paskrupullt për pushtet, polarizimi i shoqërisë etj. pasqyrohen me vërtetësi e dramcitet të theksuar. Vargjet e këtij poeti kanë ngarkesa të shumta semantike dhe me rrezatime polivalente, ku figurat stilistike dhe mesazhet janë shkrirë organikisht.

Nga Sazan Goliku


1 comment:

Bhmme said...

Faleminderit zotëri për magjitë tuaja të vërteta. Emri im është Zara Matteo. Kjo është vërtet e pabesueshme dhe nuk kam përjetuar kurrë diçka të tillë në jetën time. Para se të takohesha me ju, zotëri, unë provova të gjitha mjetet e mundshme që mund të kisha për të sjellë burrin tim mbrapa, por kuptova se asgjë nuk funksionon për mua dhe se burri im ka zhvilluar shumë urrejtje për mua. Mendova se nuk kishte asnjë shpresë për t'u ribashkuar me ish-burrin tim. Por kur lexova komente të mira se si DR WHITE i ndihmon të tjerët, vendosa t'i dërgoj një mesazh përmes WhatsApp: +17168691327. të provoja dhe bëra gjithçka që ai më udhëzoi dhe unë i besova atij dhe unë ndoqa udhëzimet e tij pasi ai më garantoi në 48 orë, dhe pikërisht atëherë më telefonoi ish -im. Zotëri, ne jemi më të lumtur tani se kurrë. Gjithçka duket e përsosur dhe kaq e natyrshme! Faleminderit shumë zotëri për magjitë tuaja autentike dhe të padiskutueshme. këtu përsëri emailin e tij:

wightmagicmaster@gmail.com

.com Ju gjithashtu mund të Whatsapp atij:
+17168691327